Kayseri Zabıta Daire Başkanlığı, vatandaşlardan gelen bin 300 talebi çözdü

Kayseri Zabıta Daire Başkanlığı, vatandaşlardan gelen bin 300 talebi çözdü

Zabıta Daire Başkanlığı, son bir ay içerisinde vatandaşlar tarafından zabıtanın sorumluğunda bulanan konularda Alo 153 İletişim Merkezi’ne, Zabıta hattına ve şahsen bildirilen yaklaşık bin 300 talebi çözüme kavuşturdu.

Büyükşehir Zabıtası, çarşı içerisinde dükkan önü düzenlemeleri ve işgallerin giderilmesi, Toptancılar Sitesi bölgesindeki işgallerin giderilmesinin yanı sıra Ekim ayı içerisinde Tavukçu Mahallesi’nin 2’nci Etap çalışma bölgesinde yürütülen saha çalışmalarına da katkıda bulundu.

Ekipler ayrıca, servis araçlarından, ticari taksilere, marketlerden çevre kirliliğine kadar sosyal hayatı etkileyen her konuda çözüm odaklı çalışmalarını titizlik ve kararlılıkla sürdürüyor.

  Hibya Haber Ajansı